נגרות בהתאמה אישית

נגרות בהתאמה אישית

שירותי נגרות בהתאמה אישית לבית ולמשרד

נגריית אהרון כהן - תכנון ייצור והתקנה של פריטי נגרות בהתאמה אישית

נגרות בהתאמה אישית היא אמנות יצירת רהיטים ופתרונות נגרות בעיצוביים המותאמים בדיוק לצרכי הלקוח.

אנו מתמחים בשירותי נגרות בהתאמה אישית המיועדת ליצור פריטי נגרות ייחודיים, המשלבים חומרים איכותיים, עיצוב מקורי ופונקציונליות מקסימלית.

אנו מקפידים על שיתוף פעולה עם הלקוח, משלב התכנון ועד להשלמת הפרויקט, תוך התחשבות בפרטים הקטנים ביותר כמו מימדים, סגנון ועיצוב פנים.

היתרון של נגרות בהתאמה אישית הוא האפשרות לקבל מוצר שאין כמותו, ואשר מותאם בדיוק לחלל המקום כמענה לצרכים האישיים, מה שמבטיח נוחות, אסתטיקה וגם עמידות לאורך זמן.

נגרות בהתאמה אישית מיועדת לתת מענה לדירות, בתים ומשרדים, על ידי ייצור לפי הזמנה של ארונות, מטבחים, שולחנות, דלפקים ופריטי ריהוט לכל חדר בחלל הבית או המשרד.

בכל שאלה ולייעוץ מקצועי חייגו לנגר או לחצו להשארת פרטים.

שירותי נגרות בהתאמה אישית:

ארון מזווה

ארון מזווה

ארון מזווה בהתאמה אישית משדרג את המטבח, מספק פתרון אחסון יעיל ומעוצב עם אפשרויות גישה נוחות. הארון מתוכנן ומיוצר לפי צרכי הלקוח ומשלב חומרים איכותיים ועבודת נגרות מקצועית.

שדרוג מטבח קבלן

שדרוג מטבח קבלן

תהליך שדרוג מטבח דרך קבלן מספק לכם פתרונות בהתאמה אישית הכוללים תכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של תוספות, שינויים ושדרוגים עם דגש על איכות ושימוש בחומרים מתקדמים ליצירת מטבח פונקציונלי ומעוצב לפי צרכי הלקוח.

ארון ספרים

ארון ספרים

הזמנת ארון ספרים בהתאמה אישית מאפשרת לתכנן עיצוב מדויק לצרכים ולסגנון הלקוח, עם שילוב בין אחסון אסתטי לפונקציונלי. הארון מיוצר מחומרים איכותיים, תוך התחשבות בניצול חלל מרבי והעיצוב בחדר.

ארון כביסה

ארון כביסה

ארון כביסה בהתאמה אישית מסייע בארגון חלל הכביסה, משלב אחסון יעיל ומראה אסתטי. הארון מתוכנן ומיוצר בהתאמה אישית, לשילוב אופטימלי בחדר הכביסה במטבח או בכל מקום אחר עם דגש על פונקציונליות ונוחות.

מזנון צף

מזנון צף

מזנון צף, מרחף או תלוי בהתאמה אישית, מספק פתרון עיצובי מודרני המשדרג את חלל המגורים עם תחושת מרחב גדולה יותר. אהרון כהן מתמחה בעיצוב בהתאמה אישית, שימוש בחומרים איכותיים, ובדיקת עומס לאחר ההתקנה לבטיחות.

אי למטבח

אי למטבח

תכנון וייצור אי למטבח בהתאמה אישית אשר משדרג את המטבח על ידי הוספת משטח עבודה נוסף ומקומות אחסון. ניתן לבחור מתוך מגוון חומרים, צבעים ועיצובים, כולל אפשרות לאי נייד על גלגלים. התקנת האי מתבצעת במהירות וביעילות.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

כל הזכויות שמורות © פרוסייטס 2024 | בניית דף נחיתה ProGrar.co.il